ACTIVITEITEN

Het bestuur zal via actieve communicatie aandacht vragen voor de Stichting Vrienden van de Parklaankerk (website, flyer, lokale media). Bezoekers van activiteiten in de Parklaankerk zullen we op de stichting attenderen.

Het pand (de kerkzaal en/of de bestuurskamer en keuken) is tegen vergoeding beschikbaar voor activiteiten die stroken met het karakter van het gebouw. Te denken valt aan muziekuitvoeringen, lezingen, debatten, vergaderingen en workshops. Ook voor huwelijksvoltrekkingen (het gebouw is aangewezen als gemeentelijke trouwlocatie), uitvaarten en andere herdenkingsbijeenkomsten/plechtigheden leent het gebouw zich uitstekend.

Ook het Filmhuis is hier gevestigd.

De akoestiek is zonder meer goed te noemen. Het gebouw is groot genoeg voor bijeenkomsten van groepen tot maximaal ca. 120 personen; klein genoeg om zijn intieme karakter te behouden bij groepen van geringere omvang. De standaard-stoelopstelling in de kerkzaal biedt zitplaatsen voor 50 personen. Uitbreiding tot 80 zitplaatsen in de zaal is mogelijk, terwijl de galerij 40 zitplaatsen kent. Een goede geluidsinstallatie en muziek- en filmapparatuur zijn aanwezig. De kerk heeft geen eigen parkeerterrein. Maar in de nabije omgeving zijn voldoende parkeerplaatsen aanwezig.

Vragen naar mogelijkheden van verhuur kan via het emailadres: verhuur@parklaankerk.nl.